ALTERNATOR NSM Italy Tip: Sincron, trifazat cu perii, 2 poli Regulator tensiune: AVR digital cu microprocesor si masurarea tensiunii RMS pe toate cele 3 faze (6 masuratori: intre faze si intre faze si nul) Protecții AVR: - turatie prea mica - tensiune prea mare pe una din faze in cazul sarcinilor neechilibrate - suprasarcina - curent de excitatie prea mare - scurt circuit - temperatura prea mare AVR - lipsa semnal faze Reglaje AVR: - tensiune - stabilitate tensiune (raspuns dinamic) - curent maxim de excitatie/putere maxima Precizie tensiune: ±1.5% (indiferent de factorul de putere al sarcinii) Putere maxima: 15 kVA (3~) / 7.5 kVA (1~) Factor de putere: 0,8 (3~) / 1 (1~) MOTOR HONDA Tip: Doi cilindri, 4 timpi, răcire cu aer, OHV Model: GX 630 Euro2, New V-Twin Diametru x cursă piston: 78 x 72 mm Capacitate cilindrică: 688 cm3 Raport de compresie: 9,3:1 Putere maximă: 24,6 HP Sistem de aprindere: Digital, cu avans variabil Cameră de combustie: Semisferică Carburator: Dublu, electrovalvă Filtru de aer: Dual Combustibil: Benzină fără plumb Pornire: Electrică GENERATOR Tensiune: 400 V (3~) / 230 V (1~) / 50 Hz Putere maximă: 13,5 kVA (3~) / 7.5 kVA (1~) Turaţie: 3.000 rpm Consum: 3.7 l/h la o incarcare de 75% Grad de protectie: IP 23 Dimensiuni de gabarit: 880x575x705 mm(L x l x h) Capacitate rezervor: 16,0 l Masă: 115 kg Dotări standard: O priză monofazată schuko 16 A O priză monofazată tip CEE 32A O priză trifazată tip CEE 32 A Protecţie termică Protecţie lipsă ulei Multimetru digital cu afisarea tensiunii, frecventei, numarului curent si total de ore de functionare Indicator nivel combustibil Intrerupator magnetotermic tetrapolar Starter electric și contact de pornire cu cheie Acumulator 35Ah și încărcător Dotari opţionale: Panou de automatizare Sistem de roti si manere Sistem de 4 manere pentru transport